Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een goed en leuk restaurant in Utrecht voor 60 + ers ?

Hollands

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
982
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat maakt 60plussers specifiek qua culinaire smaak en voorkeur voor een bepaalde ambiance?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, inderdaad. Ik ben nog net geen 60+, maar als ik dat eenmaal ben heb ik echt geen behoefte aan een restaurant met alleen maar oudere medemensen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het restaurant van woonzorgcentrum Tolsteeg
serveert een smakelijk diner voor een eerlijke prijs
en is toegankelijk voor alle 55-plussers in de wijk Hooggraven en omgeving. Bovendien biedt het restaurant
regelmatig een speciale themamaaltijd aan.
De openingstijden van het buffet in het restaurant van Tolsteeg zijn van maandag tot en met vrijdag van 17.00 uur tot enmet 19.00 uur.
Verder is het restaurant vanaf 10.00 uur ’s morgens gewoon geopend. Vanaf dat tijdstip is iedereen
welkom om een kopje koffie of thee, of andere versnaperingen te nuttigen. De prijs voor complete maaltijd bedraagt 5,70 euro, inclusief een kopje koffie. Deelnemers met een U-pas krijgen een korting
van 1,70 euro. Opgeven kan voor 12.00 uur
voor het diner van desbetreffende dag bij het restaurant van Woonzorgcentrum Tolsteeg, tel.: 030-2567567. Woonservicecentrum Tolsteeg is gevestigd aan de Saffierlaan 10 in Utrecht

Toegevoegd na 1 minuut:
Persoonlijk zou ik liever gewoon een lekker restaurant in de binnenstad aan de gracht uitzoeken. Of ik nou 30 of 80 was...
Ik weet niet wat je beweegredenen zijn om te kiezen voor een 'seniorenrestaurant', maar hierboven kom je denk ik aardig aan je trekken.
Eet smakelijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij tante's Bistro hebben ze Hollandse pot, voor een lief prijsje. Stoofpotje voor 14,50, lamshaasjes voor 17,50, Hollandse biefstuk voor 15,75. Een knusse sfeer, goed eten, in het centrum van Utrecht. Zie de website: http://www.tantesbistro.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij www.iens.nl staan er genoeg eet smakelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding