Ik zoek een goed en leuk restaurant in Utrecht voor 60 + ers ?

Hollands

Weet jij het antwoord?

/2500

Het restaurant van woonzorgcentrum Tolsteeg serveert een smakelijk diner voor een eerlijke prijs en is toegankelijk voor alle 55-plussers in de wijk Hooggraven en omgeving. Bovendien biedt het restaurant regelmatig een speciale themamaaltijd aan. De openingstijden van het buffet in het restaurant van Tolsteeg zijn van maandag tot en met vrijdag van 17.00 uur tot enmet 19.00 uur. Verder is het restaurant vanaf 10.00 uur ’s morgens gewoon geopend. Vanaf dat tijdstip is iedereen welkom om een kopje koffie of thee, of andere versnaperingen te nuttigen. De prijs voor complete maaltijd bedraagt 5,70 euro, inclusief een kopje koffie. Deelnemers met een U-pas krijgen een korting van 1,70 euro. Opgeven kan voor 12.00 uur voor het diner van desbetreffende dag bij het restaurant van Woonzorgcentrum Tolsteeg, tel.: 030-2567567. Woonservicecentrum Tolsteeg is gevestigd aan de Saffierlaan 10 in Utrecht Toegevoegd na 1 minuut: Persoonlijk zou ik liever gewoon een lekker restaurant in de binnenstad aan de gracht uitzoeken. Of ik nou 30 of 80 was... Ik weet niet wat je beweegredenen zijn om te kiezen voor een 'seniorenrestaurant', maar hierboven kom je denk ik aardig aan je trekken. Eet smakelijk!

Bij tante's Bistro hebben ze Hollandse pot, voor een lief prijsje. Stoofpotje voor 14,50, lamshaasjes voor 17,50, Hollandse biefstuk voor 15,75. Een knusse sfeer, goed eten, in het centrum van Utrecht. Zie de website: http://www.tantesbistro.nl/

bij www.iens.nl staan er genoeg eet smakelijk

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100