Hoe lang blijft 2-3 x gebruikt vloeibaar frituurvet goed?

De laatste keer dat we zelf hebben gefrituurd was afgelopen zomer. Het deksel heeft wel al die tijd op de pan gezeten, en de pan heeft gewoon in de bijkeuken gestaan. Is dus vloeibaar frituurvet.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het ziet er wel vlokkerig uit, maar dat doet het afgekoeld altijd toch wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Als het er verder niet vreemd uit ziet en nog helder is(bedoel niet heel donker verkleurd)kun je het nog wel gebruiken het word toch zowiezo al verhit tot 180 graden dus, koud vloeibaar vet lijkt idd altijd beetje vlokkerig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Frituurvet niet langer dan een half jaar houdbaar, en nooit meer dan 8 keer te gebruiken.