Hoeveel calorieen zitten er in een Jelly Belly jellybean?

Ik ben er verslaafd aan en ik zou wel eens willen weten hoeveel calorieen erin zaten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (4)

Calories 200 Sodium 13 mg
Total Fat 0 g Potassium 0 mg
Saturated 0 g Total Carbs 44 g
Polyunsaturated 0 g Dietary Fiber 0 g
Monounsaturated 0 g Sugars 30 g
Trans 0 g Protein 0 g
Cholesterol 0 mg
Vitamin A 0% Calcium 0%
Vitamin C 0% Iron 0%
*Percent Daily Values are based on a 2,000 calorie diet. Your daily values may be higher or lower depending on your calorie needs.
fremar
12 jaar geleden
In een jelly bean zitten erg weinig callorien. Ongeveer in 100 gr jelly beans zitten 55 callorien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hoofdbestanddelen zijn suiker, glucosestroop en gemodificeerd zetmeel (van maïs). Er zijn maar liefst 50 verschillende soorten, met ieder een andere kleur en smaak. 1 snoepje bevat 4 kcal. en is gelatine-vrij, waardoor het ook geschikt is voor vegetariërs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In tien jellybeans (11 gram; een klein handje dus) zitten ongeveer 41 calorieen ; dat is dus een fractie meer dan 4 calorieen per jellybean. Ze zijn echter erg klein, en voor je het weet heb je er een heleboel meer van op, en het is puur suiker, dus gezond wordt het nooit.