Hoe vriezen ze groenten "los", doseerbaar, in zoals op een pak staat?

Bijvoorbeeld diepgevroren boontjes; "los ingevroren, dus makkelijk doseerbaar". Ik kan me even niet een voorstelling maken hoe ze dit doen, behalve het belachelijke idee dat ze per stuk ingevroren worden...maar dat geloof ik niet ;) Als ze en masse ingevroren worden, hoe worden ze dan van elkaar gehouden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

In beweging houden, dus koude lucht erdoor heen blazen
anneliez
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een lopende band door een vriezer met kleine bakjes (spinazie) of waar ze los op bevroren en geschud worden zorgt ervoor dat alles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het wil zeggen dat je niet een klomp ijs krijgt met groenten erin maar, zoals hierboven, losse groeten (dan blazen ze er tijdens het bevriezingsproces lucht in).