waar kan ik het beste coquilles kopen?

Dus qua prijs/kwalitieit

Toegevoegd na 19 minuten:
Omgeving Rotterdam
vraag me af of mensen liever bij de visboer, markt of groothandel halen. Gedoken of gesleepte coquilles etc.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
We hebben goede ervaringen met de diepvriescoquilles van AH. Ontdooien en zorgvuldig droogdeppen. Veel succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor u reactie, maar bij mij in de buurt hebben ze het bij alle filialen uit het assortiment gehaald!

Antwoorden (1)

Lastige vraag. Dat is ook een beetje afhankelijk van waar je woont.

Het beste is bij een visboer [winkel] in een plaats aan de kust, qua vers.
Wil je 1e klas, dan zou je uit moeten vinden waar bijvoorbeeld de chefkok /
eigenaar van een [sterren-] restaurant als "Oud Sluis" [in Sluis/ Zeeland]
van Nederlandse Beste Kok Sergio Herman zijn boodschappen doet.
Als iemand het weet is het hij het wel!!

Toegevoegd na 43 minuten:
Als je Rotterdam zegt, is mijn antwoord "Schmidt" [ Schmidt Zeevis
Rotterdam B.V. ] heeft de naam en ondanks een enkel foutje [paar
jaar geleden in de jaarlijkse AD "haringtest" werden haringen van
de vorige dag aangeboden, verkocht] zijn zij toch de beste. \

Echter neem een dikke portemonnee mee, dan wel je cheques,
want hij is duur!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor je reactie,
heb m'n vraag uitgebreid