Er zit veel suiker in. En te veel suiker is slecht voor de lijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er is ook suikervrije laurierdrop, maar de ervaring leert dat je daarvan aan de race gaat.
bamibal
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Van suikervrije drop ga je alleen aan de race als je daar een grote hoeveelheid van consumeert. Van gewoon een paar laurierdropjes heb je heus geen last!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Suikervrij betekend alleen maar meer vet. Schiet je niks mee op.
bamibal
12 jaar geleden
@platje: suikervrije drop bevat niet meer vet dan gewone drop. Sterker nog, (suikervrije) drop bevat helemaal geen vet, afgezien van een beetje olie om de buitenkant te laten glimmen.
Alles waar je teveel van eet, is slecht voor de lijn. Ook gezonde producten.
Af en toe een dropje kan niet zo veel kwaad, iedere dag n kilozak wel
anneliez
12 jaar geleden
Je hebt zout/suikervrije laurierdrop en dit kan geen kwaad want vet bevat het niet.
Eet er echter niet teveel van. Alle dropsoorten zijn vanwege de zoethout die elke dropsoort bevat,niet goed als je toevallig hoge bloeddruk hebt. Veel drop kan ook leiden tot verstopping van je darmen.
Af en toe een laurierdropje kan best, het is zelfs goed tegen maagzuur en keelpijn en is zelfs weerstandverhogend.
amc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drop werkt juist laxerend, ook suikerhoudende. Door de arabische gom, dat is een oplosbare vezel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bevat juist wel vet. Ze laten het een eruit, en het andere stoppen ze erin. Nee, Dit is een kwestie van niet te veel pakken. En dan is het beste nog degene met suiker.
bamibal
12 jaar geleden
@platje: Er zit echt geen vet in. Zoek maar op.
het hangt er vanaf hoeveel drop je eet, als ik zelf een zak drop heb is die binnen een uur op, en dat is slecht voor de lijn, maar 3 dropjes per dag maakt niet zoveel uit.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Af en toe een snoepje is niet slecht voor de lijn. Maar je moet je dan ook beperken tot dat ene snoepje.

Snoepjes komen uit een fabriek en zitten vaak boordevol met suiker en kleurstoffen. Allemaal zaken waar je lichaam niets mee kan en hard voor moet werken om dit te verwerken.

Beter is om snoep en alles waar een wikkel om heen zit te laten staan. Kies voor groenten of fruit (fruit maximaal 2 per dag)