Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het, dat er in Nederland weinig vraag is naar pakken losse thee?

Als je in een supermarkt komt, dan is het opvallend, dat er overvloed is aan pakken koffie. Echter, thee wordt daar uitsluitend in zakjes geleverd.

9 jaar geleden
in: Dranken
760
Ritsuka
9 jaar geleden
ga eens naar een koffie- en thee- winkel, in overvloed
corzijlstra
9 jaar geleden
Maar waarom in supermarkten ho maar? In Duitsland is het we anders.
Ritsuka
9 jaar geleden
theezakjes is makkelijker en sneller
corzijlstra
9 jaar geleden
Maar waarom wordt er geen gemalen koffie in zakjes gemaakt?
corzijlstra
9 jaar geleden
Gemalen koffie in zakjes is toch ook gemakkelijker en sneller?
Ritsuka
9 jaar geleden
dat is er wel, maar niet echt hier in Nederland
corzijlstra
9 jaar geleden
Vreemd, waarom niet in Nederland ingevoerd? Misschien denkt men, wel of niet terecht, dat koffie minder goed smaakt als het in zakjes is. Maar waarom denkt men, dat thee in zakjes wel net zo goed smaakt als losse thee in pakken? Of is het misschien zo, dat velen thee ten opzichte van koffie een tweederangs product vinden? Is dat zo? Is het misschien zo, dat bij visites veel mensen liever koffie willen dan thee en dat het niet de moeite loont om een pot thee te zetten. Anderzijds, je zal altijd water moeten koken, of je zakjes thee erin doet of losse thee.
Ritsuka
9 jaar geleden
stel het voor aan de supermarkten, je kunt hier wel een betoog gaan houden, maar dat helpt niet. Ze vinden gewoon dat er geen markt voor is denk ik, dan haal jij het gewoon in Duitsland.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

In de supermarkt wordt thee verkocht zoals pickwick en lipton, zeker geen slechte thee maar als je het met een speciaal doel wilt hebben zoals groene thee of afslank thee raad ik je aan naar de tuinen te gaan! het kost ietsjes meer, maar de kwaliteit is geweldig, ik hoop dat je er wat aan hebt en sucsess! groetjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
afslankthee bestaat niet

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding