Waar kan je in nederland bud light kopen?

Ik reageer sterk op alcohol maar hou wel van een biertje. Wil daarom wat light bieren proberen maar ik heb ze nog niet gezien in ned... En al die malt biertjes zijn vies..

11 jaar geleden
in: Dranken
3.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou eerst eens gaan kijken bij een grote slijterij bij jouw in de buurt. De meeste slijterijen hebben een sortiment light bud's bieren.
lucius0605
11 jaar geleden
Gall en Gall dan een optie?

Antwoorden (1)

misschien kan je alcoholvrij bier kopen van bavaria bijvoorbeeld smaakt hetzelfde als een gewoon biertje.