wat moet je doen tegen een grote rode pukkel die al uitgedroogt is?

Toegevoegd na 4 minuten:
de pukkel is niet kapot maar het is een beetje uitgedroogd!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Dit is een wondje dat moet genezen. Niet aankomen en laten rusten. Evt kun je er Calendulan opsmeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is Calendulan en waar is het te krijgen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Calendulan is een homeopatisch middel van VSM dat wondgenezing versnelt. Het is te verkrijgen bij iedere drogist en apotheek.
Afblijven. Echt niets doen, dan gaat het als het goed is vanzelf weg zonder nare vlekken achter te laten. Pukkels zijn nare dingen die altijd langer blijven dan gewenst, maar hoe minder je eraan zit/eraan doet hoe korter ze blijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar moet je niks aan doen het zal vanzelf weg gaan
en als je er tog last van gaan krijgen dan moet je ff langs de huisarts gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan er inderdaad beter vanaf blijven. Als je er teveel aanzit en krabt kan het een litteken worden en dat wil je natuurlijk niet.
Je kan ook een natuurlijk middel gebruiken om andere pukkels te verminderen of weg te laten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt evt. een speciale camouflagestick voor puistjes (b.v. Clearasil anti spot cover stick) gebruiken om hem wat minder opvallend te maken, maar het allerbeste is afblijven.