Waar kun je vormpjes kopen voor Marsepein?

Ik ga cupcakes bakken en daarvoor heb ik marsepein gekocht, maar ik heb nog geen vormpjes. Waar kun je van die vormpjes kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar woon je?

Antwoorden (3)

bij oa de marskramer en blokker hebben ze van die kleine vormpjes om koekjes uit te steken, die kun je ook prima voor marsepein gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de kookshop kun je online allerlei attributen kopen,is lekker handig.Verder kun je natuurlijk ook altijd slagen bij de Hema of bijenkorf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een van de charmes van marsepein is juist dat je er zo goed aan kunt zien dat het met de hand is gemaakt.
Die grove ongedetailleerde rolletjes die pootjes, oren en neus moeten voorstellen e.d.

Maar goed.
Iedere koekjes- of andere steekvorm kun je er voor gebruiken. En er zijn hele leuke bij.
http://madame-charlotte.nl/shop/tools/koekvormpjes.html?p=2

En er zijn hele leuke bij. Neem de sneeuwkristallen bijvoorbeeld:
http://madame-charlotte.nl/shop/tools/koekvormpjes/sneeuwsterren-uitsteekvormen.html