Wat is de volgende tomaat van de maand?

Albert heijn heeft een actie, de tomaat van de maand. Deze maand is het de kumato tomaat. Iemand een idee eat het volgende maand is, en de maand daarna enz.? Op internet is er helemaal niks over te vinden, zelfs niet op de site van albert heijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, je kunt ook geen reclames vinden die pas over 2 weken ingaan. Dit doen ze om te voorkomen dat je bepaalde producten niet nu gaat kopen, maar pas in de maand dat het in de aanbieding is.

Persoonlijk vind ik het wel eens vervelend: koop je dure schoenen voor 150 euro, zijn ze een maand later 50 euro goedkoper...maarja, helaas werkt het zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn bril zei die vrouw tegen me, ik zou nog een weekje wachten met bestellen want dan is hij 90 euro goedkoper! Maar je hebt gelijk, dat gebeurt zelden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik kan op internet ook helemaal niks vinden over de tomaat van de maand in het algemeen noch over de kumato tomaat bij de albert heijn. En de kumato actie is wel al aan de gang, dat vind ik wel erg vreemd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jullie snappen de actie verkeerd :) , het gaat om een tomaat die ze normaal gesproken niet verkopen in de winkel. Iedere maand is er een andere onbekende tomaat voor de consument die ze dan tijdelijk verkopen, zodat ze kunnen zien of het aanslaat. Die kumato tomaat is een speciaal soort tomaat, hij heeft een bruine kleur, ik vind het wel een leuke actie. Het heeft dus niks te maken met prijsverlaging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah oke, dan zou ik niet weten waarom je dat nergens kunt vinden. Wellicht willen ze het een verrassing laten;). Ik zou het eens navragen bij de Albert Heijn als ik jouw was;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wou dat de ouderwetse tomaat van vroeger weer terug komt.
Eentje waar nog smaak,en reuk van tomaat aanzat.
Als je daar een paar kilo van in je keuken zette rook de hele keuken de volgende dag nog naar tomaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijk dat je die wel vindt bij een zgn. groentejuwelier, dus een dure groenteboer, die dingen van AH smaken helemaal nergens naar! Je kunt ook een tomatenplantje kopen en ze zelf kweken, heb je niet zoveel ruimte voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet veel ruimte ,,maar wel veel zon.
Maar ze smaken dan ok echt naar tomaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit eigen tuin vind ik ze altijd heerlijk, weet je ook nog eens (bijna) zeker dat er niet een of ander EHEC-virus op zit;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eef: kleine tomaten kopen (tros, Roma, cherry, Tasty Tom), en een weekje laten liggen (bij tomaten met steeltjes wel oppassen dat dat groen niet gaat schimmelen, dus uit het bakje halen).
Ze smaken dan een stuk beter!