Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zoek een hard plastic koker voor lange Villiger Kiel sigaren. Heeft iemand de gouden tip?

Toegevoegd na 2 uur:
Bedankt alvast voor de twee antwoorden maar het gaat mij om specifiek de originele koker alleen daar passen deze sigaren in. Ik had er een maar ben hem verloren :-(

Toegevoegd na 15 uur:
Het is een plastic, bruine platte koker met ruimte voor zo'n 5, 6 sigaren, separaat gelegen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
703

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik weet niet of je al bij de Primera hebt gekeken, maar die hebben ze ook in verschillende soorten en maten.
Misschien kun je daar even kijken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al eens aan een brillenkoker gedacht? Een eenvoudige plastic brillenkoker dan. Of is deze toch te klein?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal onderop de pagina van deze link kun je ze in een plastic koker bestellen.
Je zou ook naar de bouwmarkt kunnen gaan en daar de juiste doorsnede pvc buis op maat laten afzagen. 2 afsluitdoppen erbij en klaar. Kun je zelf beplakken of verven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding