Hoe maak ik een rundvleessalade lekkerder?

Binnenkort geven we een familie BBQ en dan komen er nogal wat mensen. Voor een kleinere groep maak ik altijd 2 salades, 1 pasta en 1 van huzaren salade. Die koop ik kant en klaar maar doe er dan nog verschillende ingrediënten bij in, daar wordt ie veel lekkerder van. Nu vroeg ik mij af wat je zoal kan toevoegen aan een rundvleessalade zodat ie lekkerder wordt.

Toegevoegd na 6 dagen:
Iedereen bedankt voor de ideeën, in ieder antwoord zit wel wat dus ik kies geen "beste antwoord". op naar de BBQ volgende week.

Weet jij het antwoord?

/2500

Hm.. Meestal worden ze veeel lekkerder als je alle ingredienten er nogmaals vers in gooit, en vlak voor je dat doet, de kant-en-klaar salade er uit haalt :D

Volgens SmulWeb kan je er bij een familiediner het beste aardappelen, augurken, ui en appel bij doen voor een lekkere smaak.

maak altijd zelf salades, koude pasta salade met pesto,cherrytomaatjes,mozarella,evt klein uitje erdoor en wat creme fraise.evt wat blokjes salami erdoor voor extra pitje. rundvlees salade ,lekker met verse selderij,aardappel blokjes augurkjes,zure uitjes,mais,en corned beef,beetje mayonaise en vleugje kerrie poeder.peper.

Een lekkere frisse zoet/zure appel in blokjes snijden en dit erdoor roeren, samen met wat el creme fraiche, is echt lekker hoor.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100