Hoe maak ik een rundvleessalade lekkerder?

Binnenkort geven we een familie BBQ en dan komen er nogal wat mensen. Voor een kleinere groep maak ik altijd 2 salades, 1 pasta en 1 van huzaren salade. Die koop ik kant en klaar maar doe er dan nog verschillende ingrediënten bij in, daar wordt ie veel lekkerder van. Nu vroeg ik mij af wat je zoal kan toevoegen aan een rundvleessalade zodat ie lekkerder wordt.

Toegevoegd na 6 dagen:
Iedereen bedankt voor de ideeën, in ieder antwoord zit wel wat dus ik kies geen "beste antwoord". op naar de BBQ volgende week.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
9.5K

Antwoorden (8)

Hm.. Meestal worden ze veeel lekkerder als je alle ingredienten er nogmaals vers in gooit, en vlak voor je dat doet, de kant-en-klaar salade er uit haalt :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens SmulWeb kan je er bij een familiediner het beste aardappelen, augurken, ui en appel bij doen voor een lekkere smaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doperwtjes, worteltjes, zilveruitjes, kerstomaatjes, hard gekookte eieren, mosterd, augurk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak altijd zelf salades, koude pasta salade met pesto,cherrytomaatjes,mozarella,evt klein uitje erdoor en wat creme fraise.evt wat blokjes salami erdoor voor extra pitje.

rundvlees salade ,lekker met verse selderij,aardappel blokjes augurkjes,zure uitjes,mais,en corned beef,beetje mayonaise en vleugje kerrie poeder.peper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon lekker plakken gerookte ham soorten oprollen en als deco er bij leggen is lekker en mooi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er doperwtjes/ worteltjes, een gesnipperd uitje, zilveruitjes, augurkenblokjes, blokjes corned beef, een fijngesnipperd rood pepertje en wat augurkennat door mengen. Ook wat worcestershire sauce geeft er een lekkere smaak aan, maar niet teveel1
amc
13 jaar geleden
Een lekkere frisse zoet/zure appel in blokjes snijden en dit erdoor roeren, samen met wat el creme fraiche, is echt lekker hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje anders dan anders: doe er wat pindasaus door en knoflooksaus en iets curry (die van Hela is de lekkerste).