Recept valt nog niet mee maar ik heb in ieder geval de ingredienten voor je, mogelijk is het gewoon smelten en roeren.

Ingredienten:
Ingrediënten:suiker.glucose,roomboter,vanille suiker,aroma's

alleen die aroma's is niet duidelijk zo

Toegevoegd na 6 uur:
hierbij nog de link

Toegevoegd na 6 uur:
kijk eens in de tweede link daar zit een plaatje bij, dat ziet er niet echt uit of er noten in zitten. Ik krijg nu zelf een deja vu van zo'n bruinig snoepje (vorm wel hetzelfde) waar je wel stukjes noot in ziet zitten, krijg er wel trek van
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vraag me af of er nog aroma's nodig zijn? En ik mis de pinda's die ik me herinner van de polkabrokken.
Amigo, ik mis ook de link....