mag ik boerenkool eten wanneer het buiten nog niet heeft gevroren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
1.6K

Antwoorden (4)

Ja, hoor alhoewel het wel lekkerder is als WimLex er overheen is geweest!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
wimlex?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De vorst :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik leg de zakken altijd een nachtje in de vriezer, voor het bereiden, dan krijg je hetzelfde effect, lekkere boerenkool.
je mag altijd boerenkool eten, als je maar niet steelt uit de tuin van de buren!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de vorst eroverheen is geweest komen er suikers vrij die de boerenkool lekkerder maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je Kan boerenkool eten, na vorst is deze lekkerder, het maakt niet uit of het buiten gevroren heeft of in de vriezer is geweest.