Wat is het verschil tussen Fortimel en Nutridrink van Nutricia?

een jaar geleden
4.6K
TurfGraver
een jaar geleden
Nutridrink Compact Protein bevat een vergelijkbare hoeveelheid voedingsstoffen als Nutridrink Protein, in een flesje van 125 ml in plaats van 200 ml.

Antwoorden (1)

Op Nutricia.nl heet het Nutridrink.
Op Nutricia.be heet het Fortimel.
Zal dus een kwestie zijn van per land verschillende naam. Misschien vanwege het tweetalige land.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Thecis
een jaar geleden
Merknamen van medicatie (en ook voedselsuplementen) moet per land geregistreerd worden. België heeft strenge eisen wat betreft naamgeving. Dus als er al een merk is wat er op lijkt (volgens hun regels), kan de naam afgekeurd worden. Daardoor kunnen dit soort artikelen (die hetzelfde zijn) in verschillende landen verschillende namen hebben.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Dank je voor toevoeging, Thecis.