Geen verkeerde dingen eten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al je bacteriën uit je darmen laten verdwijnen en dat is helaas niet mogelijk.
Wat je wel kunt doen is bepaalde voedingswaren vermijden zoals: bruine bonen, asperges, uien, eieren, frikadellen etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier staat een top 10 van ingredienten die het meeste gas produceren, en ook het meeste stinken: http://www.dieetblog.com/de-top-10-scheet-producerende-ingredienten/

Toegevoegd na 1 minuut:
Het enige dat je kunt doen is deze voedingsstoffen zoveel mogelijk vermijden. Iedereen laat winden, daar kun je niks aan veranderen.
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Ja, je moet ze niet constant laten staan natuurlijk. Maar als je weet dat je een dag weg moet en de hele dag dicht in de buurt van andere mensen bent, kun je het beter niet eten :) Zulke gerechten bewaar je dan beter voor bijvoorbeeld het weekend als je niet weg gaat.
Je kan ook gewoon geen scheten laten op plaatsen waar je het niet wilt laten stinken, bijvoorbeeld gewoon even naar de wc of een afgelegen plek als er eentje uit moet floepen, of je moet het zo onopvallend doen dat niemand merkt dat jij het bent,

om ze geurloos te maken is echter onmogelijk.
je kunt zoals hierboven gezegt bepaalde dingen vermijden qua eten, maar dit garandeert nog niet dat het niet zal stinken.

Vaak stinken scheten ook erger als je diarree of een andere vorm van 'foute ontlasting' hebt.
Dan weet je dus dat je op dat moment moet oppassen met waar en wanneer je een scheet laat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rustiger eten, het eten heel goed kauwen.

Toegevoegd na 1 uur:
mijn kleinzoon drinkt z'n flesje heel schielijk leeg, met 6 maanden is hij erg gulzig.
hij laat harde scheten, en ze stinken, nu lachen we er nog om, maar wie weet over 20 jaar, komt hij ook bij goeie vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scheten zullen altijd in meer of mindere mate stinken, afhankelijk van wat je eet. Bruine bonen en uien geven een heel speciaal aroma, dus die kun je beter vermijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weinig. Vermijdt uien, bruine bonen, kruidige maaltijden.

En verder is het ongepast om in gezelschap scheten te laten (ook die stille...).