bestaat er een boekje met een overzicht van de pro-points (weightwatchers) van zoveel mogelijk voedingswaren?

ik heb van mijn dochter een resem boekjes overgekocht van de periode waarin ze bij de weight watchers was. Wat ik echter nog niet heb is een boekje waarin (bv. een alfabetisch) overzicht staat van de propoints per voedingsmiddel. wel een klein boekje maar daar staat bijlange niet alles in.
bestaat er zo een boekje met een overzicht? on line vind ik het in ieder geval niet, maar misschien lukt het wel als ik een naam zou hebben. als dat bestaat, is dat dan bij de weight watchers te verkrijgen of ook elders (er zijn immers heel wat weight watchers voedingsproducten die je nu gewoon de in de supermarkt vindt, dus wie weet ook boeken?)

11 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (2)

De boodschappengids, die jij bedoelt, is alleen op de cursusbijeenkomsten te koop. Wel kun je hem online kopen als onderdeel van het ProPoints-pakket. Maar dan krijg je de hele cursus er dus bij.
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
hej, die boodschappengids heb ik hoor.
maar ik dacht veeleer aan zo een boekje zoals er ook bestaan met calorieën, waar alle voedingsmiddelen alfabetische worden opgesomd en daarnaast hun calorieën en vaak ook het vetgehalte, samenstelling enz...
Das super handig als je iets kookt om het aantal calorieën te berekenen van je gerecht.
bamibal
11 jaar geleden
De boodschappengids is een boekje met ongeveer 10.000 producten met hun puntenwaarde. Een boekje met *alles* is natuurlijk onmogelijk.
Ritsuka
11 jaar geleden
Dan kijk je toch gewoon op deze website: www.voedingswaardetabel.nl
staat bijna alles op
Ritsuka
11 jaar geleden
ik vind dat hele kcal berekenen een beetje onzin. Het gaat meer om de voedingswaarde en vitamines. Het liefste vers en zoveel mogelijk onbewerkt.
Zelf tel ik heel af en toe eens kcal (een dagje) om een schatting te maken of ik ongeveer goed zit. Maar voor de rest luister ik gewoon naar mijn lichaam, ik heb vaak al door wat ik nodig heb.
Op deze site staat dit wel vermeld: http://www.dieetschema.nu

Ik heb het boek zelf niet gedownload, dus ik weet zelf niet of het er precies zo in staat als jij zoekt.
Ik heb er wel heel veel goede verhalen over gehoord.