hoe vrolijke cupcakes maken?

mijn dochter van 4 is bijna jarig en we willen als verrasing met onze dochter van 9 cupcakes maken,met van die grote toeven erop met allerlei kleurtje strooisels ect.
op internet kan ik allerlei mooie plaatjes vinden maar nooit eens leuke recepten hiervoor,die ook nog eens redelijk te maken zijn met een 9 jarige

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

http://www.cupcakerecepten.nl/ Daar staan verschillende erg mooie cupcakes op.

En mocht het beslag teveel werk zijn, kan je altijd een kant en klaar pak uit de winkel halen en bijvoorbeeld alleen de buttercream die er bovenop zit

Succes en smakelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk eens op de volgende link.
Misschien kan zij je helpen of kan je inspiratie opdoen van de taarten/cups die zij op haar site heeft staan.

www.taartenvanmargo.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kinderen vinden het ontzettend leuk om samen met een papa of mama te bakken.
Je kunt samen met je kind ook bakken voor diverse gelegenheden:

■Eigen verjaardag
■Oma of opa’s verjaardag
■Zomaar quality time
■Als eigen traktatie op school
Als decoratie kun je glazuur zelf maken of gewoon in de supermarkt kopen, of je volgt een workshop taartdecoratie en leer hoe je cupcakes op een hele originele manier kunt versieren.

Recept voor Cupcakes (+/- 12 stuks)

Ingrediënten:

■125 gram zelfrijzend bakmeel
■125 gram basterd suiker
■1 zakje vanillesuiker
■125 gram margarine boter
■2 of 3 eetlepels melk
■2 eieren
Bereiding:

Verwarm eerst de oven (elektrisch) op 180 tot 200ºC.

Meng eerst alle droge ingrediënten door elkaar en voeg dan langzaam de eieren en de melk toe. Meng dit goed door elkaar met een mixer of een keukenmachine.

Leg je cupcake vormpjes klaar en vul deze met het cakebeslag. Bak de cupcakejes af in ongeveer 15 tot 20 min.

Voordat je gaat versieren moeten de cakejes afgekoeld zijn. Bekijk het filmpje over decoratie van cupcakes.

[youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=E9qtZwHHmx4[/youtube]