Ik heb pijnboompitten in een pot bewaard. Nu zijn ze, ook na roosteren, zacht. Wat kan ik doen?

Ik heb pijnboompitten in een pot bewaard. Nu zijn ze zacht en na roosteren blijven ze zacht.
Wat kan ik doen, behalve weggooien?

5 maanden geleden
in: Koken

Antwoorden (1)

Je kunt proberen of het helpt om de pitten in een papieren zak te doen en die in de magnetron op de hoogste stand een minuut te verwarmen.
Amadea
5 maanden geleden