Kun je kipfilet op een grillijzer grillen?

Hoi, ik eet graag kipfilet maar mijn moeder wilt liever niet dat ik aan haar keukentje kom wat ze als haar heiligdom beschouwt, ik eet graag een kipfiletje maar mijn moeder heeft niet altijd tijd om dat voor mij te bereiden, ik wil het graag zelf doen maar dat laat ze mij nooit toe dus vraag ik me af of ik zo'n grillijzer als op de afbeelding kan gebruiken om voortaan mijn kip te grillen, dat is voor mij veel makkelijker en ook voor me moeder.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
1.7K

Het beste antwoord

Dat kan prima lijkt mij, daarmee word het ook warm en je hebt niet veel olie nodig om het te bakken.
Gewoon proberen, en natuurlijk even doorsnijden om te kijken of het goed gaar is voor je gaat eten.
Ritsuka
9 jaar geleden
jodyenboyke
9 jaar geleden
Lekker eerst marineren of kruiden, ik gebruik geen olie. Eet smakelijk!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel! Ik ga het snel eens proberen, ik ga ook proberen om het zonder olie te grillen want ik ben nu eigenlijk op dieet. Super bedankt voor je antwoord!