hoe moet je zelfgemaakte drop bewaren terwijl het uithardt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
1.4K
Ivana
9 jaar geleden
In ieder geval in een dicht blik, want drop trekt vocht aan omdat het zout bevat.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Hoe heb jij drop gemaakt dan?

Antwoorden (1)

Zelfgemaakte drop kun je het beste in de oven laten uitharden op een temperatuur van 65 graden. Hiermee voorkom je dat de drop gaat scheuren.
Aanbevolen wordt om dit uitharden in de oven minstens 36 tot 48 uur te doen, zie bron