is een Croque Monsieur met een ei of is het een Croque Madam met een ei????

De Franse benaming voor een tosti is Croque Monsieur, en je heb de Croque Madam, maar welke van de twee tosti's is nu met een spiegelei erop?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
6.9K

Het beste antwoord

Het is makkelijk te onthouden. De Madam versie heeft borsten (de twee gebakken eieren). Vandaar de naam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De Croque Madame is met een spiegelei maar zonder ham.
Half vegetarisch eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De croque madame is de vrouwelijke versie van de Franse tosti. De basis is een croque monsieur met een gebakken ei eraan toegevoegd . De croque madame is een iets zwaardere lunch dan de croque monsieur....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een croque madame. Laat je het spiegelei weg dan heb je een croque monsieur.
Neem twee witte boterhammen.
Leg er een sneetje kaas en hesp tussen.
Bak de croque monsieur in de pan of in een croque monsieur-machine.
Garneer met wat groentjes en serveer er apart ketchup bij.
fremar