Hoe krijg ik een bruine korst op de puree in een electrische oven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
7.3K

Het beste antwoord

Kluts een eidooier en borstel die op de puree, dan krijg je een mooi bruin korstje
Groetjes en smakelijki
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Laagje paneermeel er op, wat klontjes boter op het paneermeel, dan in de oven laten bruinen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als her korstje niet opschiet zet ik altijd de grill even aan. Wel opletten, dat gaat heel snel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het antwoord van Bram werkt altijd goed. Dit is een variant: voor diverse gerechten kan het smakelijk zijn om geraspte kaas op het gerecht te strooien. Daarop wat paneermeel strooien en eventueel wat boter toevoegen. Spul in de oven en (zonder grillen!) verhitten. Zo krijg je een krokante kaas-korst. Hoe langer hij staat, hoe krokanter hij wordt. ;-) Succes.