aspergesalade met hollandse garnalen kan die ook lauwwarm gegeten worden

Toegevoegd na 1 minuut:
bij een hoofdgerecht asperges zijn de groente

Toegevoegd na 1 dag:
wat kan men er bij eten liefs geen geb aardappelen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Ja juist wel! De smaak van asperges komt heel goed uit als ze niet te warm zijn, maar ietsje afgekoeld. Dit geld ook voor de echte Hollandse garnalen.
Delicate smaken, heerlijk.. en de aspergetijd komt er snel weer aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aspergesalade kan heel goed lauwwarm gegeten worden en het gaat net zo goed met garnalen als met zalm, tonijn of geitenkaas. Ik zou alleen de garnaaltjes niet opwarmen
maar uit de koelkast halen, even op temperatuur laten komen en er dan overstrooien. Ze nemen vanzelf wat warmte aan van de asperges. Zo houden ze ook meer smaak.

Toegevoegd na 2 dagen:
Een luchtige aardappelpuree is altijd lekker bij een salade,
maar een kruimig aardappeltje is ook niet te versmaden als je een lekkere saus bij de salade hebt.
amc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heerlijk. +