Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je macaroni invriezen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
34.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen hieronder doet het regelmatig, ik ook, dus het kan heel goed :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, doen wij regelmatig. Gaat prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ja dat kan, ik doe het regelmatig en is niks mis mee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk! Ik doe het regelmatig, en je proeft geen verschil!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel ,dat kan heel goed, maar als er gebakken uien doorheen zitten vind ik dat na het weer ontdooien alle ingredienten, die je hebt gebruikt, naar uien smaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, ik kook altijd een dubbel portie handig voor een keer als je geen zin of tijd hebt om te koken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vriezer bevat zeker 5 bakjes macaroni op diverse manieren klaar gemaakt..ik vind het wel het lekkerste als ik die dan later niet opwarm in de magnetron maar laat ontdooien en opbak in de wok.. O ja en de saus vries ik apart in...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Macaronischotels en andere pastagerechten, klaargemaakt, kun je heel goed invriezen.

Wil je het eten: rustig laten ontdooien,
lekker opbakken,
satesaus erbij en smullel maar weer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf vind ik dat echt niet lekker, 'oude' pasta. En dan vooral de pasta zelf, het deeg dus, de saus kun je prima invriezen en opnieuw opwarmen. Ik kook dan ook meestal gewoon pasta voor 1 dag, en alleen de saus die ik over houd bewaar ik. De volgende keer warm je dan de saus opnieuw op en je hoeft alleen nog maar even nieuwe pasta te koken. Smaakt veel lekkerder vind ik zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, dat is geen probleem. Wij doen dat vaak met allerlei soorten pasta. Macaroni, spaghetti, lasagne, het gaat bij ons allemaal de diepvries in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk kan dat! Maar tis minder lekker dan vers maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding