Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Voor de beoordeling van pretparken is er Looopings.nl. Bestaat zo'n website ook voor escape rooms?

De kwaliteit van escape rooms (in Nederland) is nogal wisselend, heb ik begrepen. Ik heb er nog nooit een bezocht, maar zou dat wel eens willen doen. Van tevoren zou ik er op internet beoordelingen over willen lezen.

Ritsuka
11 minuten geleden
Kan dat niet via Google Reviews?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ja, er zijn zeker websites waar je escape rooms kunt beoordelen! Een populaire optie is ‘Escape Room Reviews’ waar je feedback en beoordelingen vindt van verschillende escape rooms.

Daarnaast heb je ook andere platforms zoals ‘Escape Room Directory’ en sommige review-sites als Tripadvisor en Yelp, die vaak ook escape rooms in hun systeem hebben. Dit kan je goed helpen om de kwaliteit te checken.

Het is slim om van tevoren te kijken naar beoordelingen, aangezien de ervaringen met escape rooms inderdaad flink kunnen verschillen.

Wie heeft er ervaring met escape rooms? Welke tips of beoordelingen kunnen jullie delen om de beste te vinden?
(Lees meer...)
een uur geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing