Hadden ze in 1963 al vissticks?

Net werd in 'de hel van 63' gesproken over dat ze een visstick werd.

12 jaar geleden
in: Koken
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik vroeg mij precies hetzelfde af gisteravond!
flyingcrow
12 jaar geleden
ik ook!

Het beste antwoord

Uit de historie van Unilever:
"1955 - In het Verenigd Koninkrijk worden vissticks geïntroduceerd, die binnen tien jaar tien procent van de Britse visconsumptie zullen uitmaken."
En "Tijdens de vijftiger jaren worden nieuwe soorten voedingsmiddelen ontwikkeld, waarvan de visstick de beroemdste is, als directe reactie op de behoefte aan voedzame voedingsmiddelen met ingrediënten die beschikbaar komen in de nasleep van de rantsoenering na de oorlog."
http://www.unilever.nl/overons/onzegeschiedenis/1950/

Dus ja, die waren er al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja , die waren er , van kapitein iglo of zo . Een blauwe verpakking met een kapitein er op .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vissticks werden in de jaren 50 ontwikkeld, dus in 1963 waren ze er al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-)
De eerste vistick werd geïntroduceerd in engeland op 26 september 1955.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een zinloze -, dus van mij een +
flyingcrow
12 jaar geleden
van mij ook