Welke kruiden doe je op een uitsmijter?

Als ik in een restaurant een uitsmijter eet doen ze daar altijd kruiden op welke kruiden zijn dit?

Nu maak ik het zo:

-Brood en daar op ham en kaas
-En daar bovenop een ei (dooier heel) met zout en peper.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
5.6K

Het beste antwoord

zout en peper lijkt me al een heel goeie combinatie.
Wat ik vaak ook nog gebruik zijn kerriepoeder en paprikapoeder.
Wil ik het echt speciaal maken, dan snipper ik er nog wat verse bieslook overheen. Er zijn misschien wel meer mogelijkheden.
lijkt me ook een kwestie van smaak. Experimenteren is de boodschap. Wat je zelf ontdekt en lekker vindt, is meestal ook het lekkerste.
succes en smakelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat zou je in het restaurant moeten vragen,want dat kan van alles zijn.Jij bereidt je uitsmijter op de standaard manier, maar er zijn nog tal van mogelijkheden.
Zo kan ook de smaak van peper al heel anders zijn wanneer je peperkorrels gebruikt (zelf malen) i.p.v al gemalen peper uit een busje.
Je kunt zelf ook nog andere kruiden of ingredienten toevoegen.Paprikapoeder, gedroogde rode peper,smaken verschillen.;-) Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel horecazaken gebruiken te pas en te onpas Aromat, een mengsel van verschillende smaakversterkende kruiden en specerijen. Het kan dus best dat ze dat ook over de uitsmijter strooien.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt