Weet iemand een site ofzo waar je franse hoofdgerechten kan vinden in het frans???

want ik moet een menukaart maken :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.3K

Het beste antwoord

Misschien heb je hier iets

Les Hors D'Oeuvres
La Cassolette d'escargots Bourguignonne

Baked Imported Escargots in Herb Garlic Butter 9.00

Les petoncles and nymphes cafe de Paris
Scallops and Frog Legs Sauteed with a Five Spices Sundried Tomatoes Vermouth Sauce 10.00

Aigo saou de moules a l'aioli
Steamed Mussels with Shaved Garlic, Oven Dried Tomatoes Tarragon, Anchovies and Demi Glace 9.00

Mouclade Charentaise
Steamed Mussels with White Wine, Shallots, Saffron, Curry and Clove Sauce 9.00

L'assiette de pates du terroir
Assorted Mixed Pates with Cornichons Aspic and Toasts Point
8.00

L'assiete d'huitres fraiches aspec sa mignonette
Chilled Fresh Oysters on the Half Shell with Shallot Horse Radish Vinegar 10.00

Les huitres chaudes en bienville
Baked oysters with Cajun Tasso Ham Crumbs and Mushroom Gratinee in Romano Sauce 10.00

Les huitres Rockefeller
Baked Oysters with Creamed Spinach and Gratinee with Champagne Sauce 10.00

La saumon fume de Norvege
Thin sliced cold smoked Norwegian Salmon with Caper Onion and Toast Point 9.00

Les perles de caviar au blinis a la ciboulette
Golden Potato Blinis Creme Fraiche Chive with choice of Caviar Sevruga or Beluga 55.00 - 75.00

Le Plateau de Neptune
Chilled Assortment of Shrimp, Oyster, Yellow Fin Tuna with Lemon Wedge, Capers and Horse Radish Dressing 16.00

All our Beef are Prime Certified Black Angus aged for 26 Days

Les Soupes

La potage Parisien

Leek and Potato Creme Soup 6,00

Les Salades

La salade printaniere

Assortment of Baby Field Green with Herb Lemon Virgin Oil Vinaigrette 6.00

La salade paysanne

Belgian Endives Radicchio Applewood Smoked Bacon and Grana Parmesan 8.00

La salade de crottin de chevre sur son lit d'aubergins
Grilled Eggplant Salad on a Bed of Young Meaclun and Warm Goat Cheese Balsamic Dressing 9.00

La salade de canard au pomme and noix et vinaigrette au sirop d'erable
Duck Salad with Granny Smith Apple Candied Pecan and Maple Vinaigrette 12.00

Le salade de homard
Warm Lobster Salad with Caviar Sauce 16.00

Les Entrees

Le coquilles St. Jacques au porto
Day Boat Jumbo Scallops Sauteed with Asparagus and Shiltake Mushrooms in a Port Wine Sauce 24.00

Le homard roti waleska
Baked Maine Lobster with Truffle Emulation on a Bed of Chanterelles Market Price

Les scampi St. Tropez
Sauteed Tiger Shrimps with Garlic Paprika Pernod Beurre Blanc
24.00

Le saumon rosette sauce Champagne
Baked Salmon served with Champagne
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt op verschillende vertaalmachines de Nederlandse naam vertalen naar het Frans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je zoek machine natuurlijk ook op Frans zetten en vervolgens in ht frans naar diversen Franse gerechten zoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roos heb je een iPhone ?dan een gratis app Frans culinaire a z De app is vh Frans talen instituut of zo.