Wat voor taarten kun je een beetje makkelijk met cake(mix) maken?

Ik wil het meenemen als we zondag ergens op bezoek gaan, maar ik ben niet zo'n bakster in de zin van kneden en uitrollen enzo. Ik wil dus graag gewoon iets maken met cakemix als dat mogelijk is. Liefst rond, dus wel een echte taartvorm. Kortom, een simpele maar lekkere taart.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
4.6K

Antwoorden (8)

Een (ronde) appelcake is altijd lekker, en simpel te maken.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Appelcake/-taart is inderdaad lekker en niet heel ingewikkeld. Vroeger thuis maakten we dat van hetzelfde deeg als cake. Dat kun je in een springverm doen. Daar partjes geschilde appel opleggen en alles in de oven zetten.
Achteraf kun je er eventueel nog abrikozenjam op smeren.
Een chocolade taart is bij elke supermarkt makkelijk te halen en ook nog heerlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die van de dokter oetker doen zijn erg lekker en makkelijk te maken,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de supermarkt kan je verschillende taartmixen kopen,snel ,simpel en erg lekker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kwarktaart!!
heel makkelijk, snel klaar.. moet alleen wel een tijdje in de koelkast staan.
je hebt veel verschillende smaken kwarktaart, aardbei, vanille , citroen :) je kan er iets van fruit opdoen, maar dat hoeft niet..

veel plezier en eet lekker :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met , Home made "die hebben verschillende smaken en je hoeft alleen water er aan toe te voegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snel en makkelijk;

Maak van een pak boerencake mix van Honig een cakebeslag en schep dit in een bakvorm. Schil wat appels en snijd ze in blokjes/partjes of in vieren die je later met de bolle kant naar boven licht in het deeg drukt en strooi er suiker en kaneel over. Even husselen en op het beslag in de vorm verdelen. Ongeveer 1 uurtje in de oven en klaar. Als hij afgekoeld is kan je er nog wat verwarmde abrikozenjam over strijken met een kwastje.

Heel simpel en heel lekker;
Je moet alleen; 2 pakken bokkenpootjes, 1 kant-en-klare taartbodem, 2 zakjes klop-klop (slagroomversteviger),
½ l. slagroom, 1/3 fles advocaat en 6 eetl. suiker in huis halen.

Doe de slagroom koud in een kom, klop-klop en suiker erbij en stijf mixen. Spatel de advocaat erdoorheen en zet weg in de koelkast.
Snijd alle bokkenpootjes doormidden maar niet in de lengte, het zijn dus dan korte stukjes.
Schep nu 1/3 deel van het roommengsel op de taartbodem. Bedek de roomlaag nu met de bokkenpootstukjes, zodat aan de buitenkant de chocoladekopjes te zien zijn. Vul ook in het midden.
Bedek met weer een laag room en beleg weer met bokkenpootjes. Sluit af met de derde laag room en verkruimel de overgebleven bokkenpootjes en strooi deze over de bovenkant van de taart. Zet de taart in de koelkast en wacht een dagje. De bokkenpootjes zullen iets zachter worden doorat de vulling erin zal trekken. Hij ziet er in elk geval ook feestelijk uit.
amc
12 jaar geleden
Maak het beslag zoals op het pak cakemix staat, en voeg er dan twee fijngeraspte wortelen aan toe.
Gewoon volgens de instructie bakken, en naderhand versieren met toefjes slagroom.
Zelf vaak gemaakt - gemakkelijk en echt overheerlijk.