Hoe kan je het best kaas uit een kaassoufflé halen, en er vervolgens wasabi in doen? :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Een heel klein hoekje openmaken. Wasabi er met een spuitje inspuiten en dat hoekje met een beetje eiwit dichtplakken. Niemand die het ziet!!

Lijkt me trouwens heerlijk!

Toegevoegd na 28 seconden:
Je moet de kaas er gewoon in laten zitten anders krijg je het nooit meer mooi dicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Opensnijden met en scherp mes.. Kaas eruit lepelen en dan wasabi er in.
Veel 'plezier'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je wilt dat je "slachtoffer"er niks van merk kan je het beste zelf wat in elkaar knutselen.
Je neemt 1 plak bladerdeeg, doet daar wat kaas op, smeer er vervolgens een flinke laag wasabi overheen, dan vouw je de bladerdeeg dicht. Randjes even vast drukken met de tanden van een vork. Geheel bestrijken met een geklutst ei en dan bakken in de boven. Denk dan 10 minuutjes op 180 graden genoeg moet zijn,maar kijk voor de zekerheid even op de verpakking van het bladerdeeg, staat vast info op.
Eetsmakelijk!