Kan je een blikje een lange tijd bewaren zonder dat het gaat roesten?

Ik spaar blikjes en vanwege deukjes en beschadigingen vroeg ik me af of je ze ook kan bewaren zonder ze open te maken, zonder dat ze van binnen of van buiten gaan roesten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
2K

Antwoorden (2)

Ja,als je blik vochtvrij bewaard kun je het lang tot zeer lang bewaren zonder dat het gaat roesten oxideren.ik he zelf lege blikken in huis om van alles in te bewaren.sommige daarvan gaan al +25 jaar mee.

Toegevoegd na 28 seconden:
he=heb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het ligt wat .eraan wat erin zit ,laats wilde ik een blik capusijners openen nou het smaakte naar roest.

Toegevoegd na 3 minuten:
3jaar over datum