Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke leeftijd voor bacardi-cola?

mijn moeder heeft gehoord dat het 18+ is, omdat het sterke drank is. maar samen met cola is het toch geen sterke drank!? (ik ben 16)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
3.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Mixdrankjes bevatten sterke drank, aagelengd of niet, het blijft sterke drank en dus moet je 18 zijn om deze te mogen drinken.
Ik kreeg deze vraag heel veel toen ik nog achter de bar werkte en moest dus helaas vele jongeren teleurstellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij hoef je voor becardi-cola maar 16 te zijn, en je bent 16 dus probeer het gewoon met je eigen legitimatiebewijs
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een echte bacardi cola zit een heel shot bacardi. En dat is voor 18 jaar en ouder. Dat je er cola bijgooit maakt niet uit. Het alcohol percentage blijft hetzelfde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteindelijk krijg je toch bij het drinken van een baco een flink borrelglas sterke drank naar binnen, gemixt of niet. En vergeet niet, elke inname van alcohol vernietigt hersencellen en de bedoeling is, dat je met die cellen een heel leven doet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De minimale leeftijd om sterkedrank legaal te kunnen verkrijgen is 18 jaar, terwijl dat voor bier en wijn 16 jaar is.


Ontvangen van "http://nl.wikipedia.org/wiki/Sterkedrank"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding