Ik heb een witte jurk gekocht met gouden details voor een schoolfeest. Welke kleur schoenen moet ik hieronder aan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (3)

Die "gouden details" zijn zó onopvallend dat je daar de schoenen niet op zou hoeven aan te passen. Goudkleurige sandaaltjes kunnen natuurlijk wel, maar eigenlijk ook elke andere effen kleur.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dus bijv. sandaaltjes met zilver en zwart zouden kunnen?
Amadea
7 jaar geleden
Als dat zilver niet al te prominent is kan dat prima.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja de gouden details vallen niet op, ik zou er gewoon witte schoentjes bij aandoen, maar als je die niet hebt zijn die zwart met zilvere schoentjes ook perfect :)
Als ik jou was zou ik voor gouden pumps/sandaaltjes gaan, maar het is ook leuk om zwarte schoenen te dragen en wat goeden armbanden erbij. Veel plezier op je schoolfeest!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat een leuk jurkje! Ik zou er schoentjes bij dragen waarvan de kleur terugkomt in de accessoires. Ik kan me zo voorstellen dat je bijv. een leuke goudkleurige ketting met een gekleurde steen, kralen enz. en een bijpassende armband/oorbellen waarin dezelfde kleur zit, bij het jurkje draagt. Dit kan bij dit jurkje elke kleur zijn. Als je ook toevallig die kleur schoenen hebt is het een prima combinatie.
amc