Type kleding is minder belangrijk dan se kleur. Zwart geeft geen schaduwen en maakt dus slanker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snuffel
12 jaar geleden
Dank je. Zwart staat mij over het algemeen goed, maar ik was juist van plan wat meer kleur te dragen. Maar ik vrees dat je gelijk hebt. Er is haast geen kleding te vinden tegenwoordig dat niet strak om de buik zit (of te kort is of omhoog kruipt).
Voor een vrouw:
Een leuk wijd jurkje met een riempje om je middel. Als je slank bent in je middel moet je dat accentueren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kleding die past.

Dat klinkt wat dom, maar juist als je kleding aantrekt die eigenlijk te krap zit rond je middel gaat je buik op vallen, of krijg je ophoping van huid/vet boven de rand van een broek bijvoorbeeld.

Maar ga ook geen wijd zittende shirts dragen om je buikje te verhullen, beter iets wat goed past dan iets waar je nog iemand in kan meenemen:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lange tunieken, kunnen een oplossing zijn. Draag er dan geen riem om. Dit accentueert de buik meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Loshangende vesten of jasjes. Lange sjaal voor je buik laten hangen en in geen geval kleding dragen dat onder borsthoogte gerimpeld is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Draag geen kleding die strak om je borsten zit en uitloopt vanaf je borsten want dan accentueer je je buikje juist meer. Dan krijg je een zwangerschapslook. (Ik heb er ervaring mee...) Draag bv. iets van bovenkleding wat goed past (zwart of een andere donkere kleur) en niet knelt en combineer dit met een kleurtje. Een gekleurd hemdje eronder breekt het en leid de aandacht af van het buikje. Vermijd grote prints vooral rond je buik. Een v hals richt de aandacht op je borsten en niet op je hals. Draag geen brede riemen over je bovenkleding dit accentueert je buikje. En het begint altijd met goed ondergoed. Draag een corrigerende slip dan zit je bovenkleding ook veel mooier.

Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie:

Een v hals richt de aandacht op je borsten en niet op je buik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, zwart maakt slanker en strepen wat forser, hopelijk heb je daar al wat meer aan