Waarom zijn maandlenzen alleen voor een maand?

Na een maand blijft de sterkte toch gewoon hetzelfde..?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

de lenzen zijn poreus, en zitten in een warm en vochtig milieu als je ze in hebt.
er gaat vuil in zitten, en bacterien.
ogen zijn kwetsbaar, daarom kan je beter tijdig nieuwe/schone nemen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 LOL Suus.
Rieneke1
14 jaar geleden
haha ja ik heb geen doosje nieuwe ogen staan ;))

Andere antwoorden (2)

Ja klopt maar de kwaliteit van de lenzen gaat heel erg achteruit.
Spreek van ervaring, heb maandlenzen.
Ze scheuren sneller, je ziet minder, en ga zo maar door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze zijn zachter voor de ogen,maar dat kost zijn tol dat de lens na 4 weken echt minder van kwaliteit word,tuurlijk kan het wel eens zijn dat je ze iets langer in zou kunnen houden