Als iedereen bijna een brief heeft gekregen van het roc en ik niet betekend dat ik niet aangenomen ben?

Als iedereen een brief van het roc heeft gekregen dat ze aangenomen zijn en ik nog niet betekend dat ik niet ben aangenomen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of jou postbode is langzaam
tinus1969
10 jaar geleden
Of de brief is kwijtgeraakt: Kortom, een beller is sneller :-)

Antwoorden (1)

Post kan er langer over doen, soms komt een brief de volgende dag aan,
soms duurt het 2 of 3 dagen, kan.
Bel anders morgen of overmorgen het ROC en vraag er even naar.