hoe maak je een iPod touch open?

Mijn hold button is stuk, en een dure reparatie is mijn iPod niet meer waard. Wie weet hoe je een ipod touch open maakt, zodat ik het misschien zelf kan maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Dat wordt hier stap voor stap uitgelegd: http://www.ifixit.com/Guide/Browse/iPod
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Is dat de knop linksboven? Mijn iPod is ook kapot met die knop... Maar ik zit er nu gewoon op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker niet doen als je geen goed gereedschap en ervaring heb, zelf heb ik veel ervaring met het repareren van Apple producten ga je er zelf aan knutselen gegarandeert dat je het touscreen beschadigt/ breekt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Valt dit niet gewoon onder garantie?