Hoe werkt blackberry deskop?

Ik wil graag met mijn blackberry wifi uitzenden zodat ik ook op mijn ipod overal internet heb via mijn blackberry. Ik dacht dat dit wel zou lukken met de cd. Daar heb ik blackberry deskop mee geinstalleerd maar ik snap er weinig van. Kan iemand mij helpen. Al is het maar een kleine tip.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan met je Blackberry geen WIFI uitzenden. Toegevoegd na 18 seconden: Verbeter me als ik het fout heb !

Je kunt wel je 3g internet gebruiken,maar via wifi gaat het niet. Hoe je BB als modem gebruikt kun je hieronder lezen. Verbinding maken met het internet met uw toestel als modem Om deze taak te verrichten, moet u eerst de verbindingsinstellingen van uw modem instellen om een profiel te creëren. Sluit uw BlackBerry®-toestel aan op uw computer. Open de BlackBerry® Desktop Manager. Klik op IP-modem. Klik op Verbinding maken. Start uw e-mailtoepassing om toegang tot uw berichten te krijgen of uw browser om toegang tot internet te krijgen. De status van uw internetverbinding wordt onderaan links in het scherm weergegeven. U kunt de verbinding beëindigen door op Verbinding verbreken te klikken in de sectie IP-modem van BlackBerry Desktop Manager. Als uw BlackBerry Desktop Manager reeds gesloten is, kunt u de verbinding ook beëindigen door op het pictogram Inbelverbinding in het meldingsvak van de taakbalk van Windows® te klikken.

Bronnen:
_

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100