Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer je kaartjes aan de kassa koopt bij Duinrell, moet je dan gelijk beslissen hoeveel uur je het tikibad wilt bezoeken?

Als het namelijk slecht weer is, wil ik langer zwemmen.. En hoe gaat het in zijn werk met die halve uurtjes langer? Wordt dat in het zwembad gecontroleerd, of hoe zit dat?

Geen idee of de vraag in de goede categorie staat. Weet geen betere..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Lange tijd geleden was het zo dat je 2 uur inbegrepen had en ieder half uur wat je langer bleef kostte 1,50 (gulden) volgens mij..

Ik weet wel zeker dat je gewoon langer kon blijven zwemmen en erna bij moest betalen bij het "uitchecken".

Neem aan dat dat nog zo is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het even nagekeken, mijn verhaal blijft hetzelfde alleen betaal je nu €1 per half uur langer

Andere antwoorden (2)

Half uurtje langer is wel bijbetalen, maar dat moet je doen bij de kassa bij tikibad
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geloof dat je dat bij de kassa van het tikibad moet beslissen, en daar moet je dan voor betalen. Volgens mij moet je wel als je je kaartje gaat kopen, beslissen of je in het tikibad wilt, of niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding