hoe ziet een plafond van een bioscoop eruit?

misschien een hele domme vraag zal je in eerste instantie denken.. maar ik ben in second life bezig om een bioscoop na te bouwen. Echter tijdens een real life bioscoop bezoek kijk je nooit omhoog. Dus vroeg ik mij eigenlijk af.. hoe ziet het plafond van een bioscoop eruit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Dat is overal anders. Ik zou gaan voor zwart met spotjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Spotjes? Waarom? Dan zitten die in je ooghoeken te schijnen terwijl je een film aan het kijken bent in die BIOS.
Computoon
11 jaar geleden
Hier doen ze het licht uit als de film begint...
Maar het is wel handig als voor de film begint het licht brandt, zodat de mensen gemakkelijk kunnen gaan zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja die gaan natuurlijk uit als de film begint....
meestal dof-glans zwart met witte spotjes, muren zijn meestal rood, met muurlampen