wat is het verhaal van de nazi zombies uit Call of Duty World at War?

in het Nederlands A.U.B...
en (als het een ander verhaal is) ook die van Black Ops

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dat is nogal veel om hier te vertellen, maar hoofdgedachte is dat er ergens een meteoriet is neergestort met een soort grondstof erop waardoor mensen muteerden. De nazi's gebruikten dit om op mensen te testen. Deze grondstof heet iets van unumtium (weet het niet precies) en bestaat echt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ununpentium...
maar ik wil echt het verhaal tot in de details weten,