ik heb bluestacks gedownload op mijn mac. maar mijn vraag is hoe kan ik meer downloaden? als ik op app store klik dan krijg ik geen apps te zien!

Toegevoegd na 26 minuten:
hier is een foto

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je kan met Cloudconnect je Androidtoestel synchroniseren met Bluestacks. Krijg je ahw een kopie van je Androidtoestel op je PC.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als het goed is werkt de Playstore dan ook.

Toegevoegd na 11 minuten:
Hieronder op afbeelding : Wordfeud op de PC met Bluestacks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet een code invoeren en er staat dat je die kan vinden om je pc maar ik heb een mac.
hoe kan ik dat dan vinden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!