Moet ik een nieuwe versie van wordfeut downloaden?

Ik heb gehoord dat er een nieuw woordenboek wordt gebruikt. Soms word ik er gek van. Wie oh wie geeft mij raad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Als er geen update in de appstore is hoef je helemaal niets te doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor zover ik weet is er 1 update geweest, week of 2 geleden, voor iPhone. Heb je die gemist?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De woordenboeken zelf worden geregeld via een online server, en zitten dus niet in de app zelf. Daarom heb je geen update van de app nodig als er een update van het woordenboek uit komt, maar is het nieuwe woordenboek direct verkrijgbaar in het spel.

De updates die je in de App Store vindt, zijn vaak bugfixes, grafische aanpassingen e.d.