Zou ik minecraft kunnen spelen op een alienware m14x?

Ik wil een nieuwe laptop kopen: de alienware m14x. Mijn vraag is zou ik er minecraft snel op kunnen spelen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op een computer welke aan de volgende requirements voldoet:
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Hardware_requirements
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn vraag is eigenlijk, ga je die laptop alleen gebruiken voor minecraft? Als dat namelijk het zwaarste programma is wat je er op gaat draaien, is het zonde van je geld en kun je makkelijker met een goedkoper alternatief overweg.

Antwoorden (3)

Beste man, alienware maakt de krachtigste gaming pc's. Het zou geen probleem moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
staat er minstens 2 gb ram op?

kan je java installeren?

dan is het antwoord simpel, ja!

alleen kan hij op sommige computers het slechter doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op een Alienware M14x (het oude model) kun je prima Minecraft spelen op elke instelling die je wilt. De hardware is ruim voldoende.