Wat moet ik nu doen?

Ik speel Sims Deluxe
Ik wil zo'n sim een huwelijksaanzoek doen.
Maar telkens zegt ze: Ik kan zo'n beslissing niet nemen op een lege maag''
Wat te doen? want ik kan haar niet zelf besturen natuurlijk
En bij haar huis haar laten eten heb ik al geprobeerd
Wat nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (8)

Misschien meenemen naar een goed restaurant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga samen met haar zwemmen.

Toegevoegd na 31 seconden:
En daarna bij jou thuis eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat je een pizza bestelt. of ga zelf eten koken. blijf tegen haar praten. Ze pakt zelf een bord als je eten kookt.... knuffel en dans wat, ff flink slijmen, en dan nog eens proberen... Maak haar niet te moe... Zorg dat ze genoeg energie heeft, anders begint ze daar weer over te miepen :D

Toegevoegd na 1 minuut:
hm... t begint te kriebelen om het weer te spelen. is dat wat jij speelt sims 1 2 of 3?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh die heb ik tot in den treure gespeeld... ik vond superstar erg komisch... das echt een aanrader en huisdieren. nja het spel komt op het zelfde neer alleen is sims 2 dan zo dat je 3 D kunt inzoomen en zo... Had je wat aan mijn info? Hetzelfde geldt voor trouwen, maar dan moet je dat hele voorgaande verhaal dus een aantal keren doen tot die hele heftige zoen komt die het helemaal is... Als je haar dan ten huwelijk vraagt dan zegt ze zonder meer ja
Ik heb ook wel eens dat probleem gehad,
bij mij is het uiteindelijk gelukt door veel te praten, en het dan vragen als ze er nog niet zo heel lang is, want anders krijg je inderdaad het probleem dat je of te moe is of honger heeft of zo iets dergelijks.
En verder veel geluk en geduld hebben, bij mij lukte het na ong. 15 keer vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij/ zij heeft honger maak wat te eten klaar

Tip: koop de sims 3
Veel leuker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet ook niet welke Sims je speelt 1,2 of 3 bij 3 kan je ze gewoon toevoegen aan je familie

Toegevoegd na 40 minuten:
ow Sims de luxe dan moet je een pizza bestellen ha ha
sims 3 is de leukste die speel ik alleen nog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zegt toch sims deluxe
jep gewoon iets bestellen ,, ondertussen zwemmen,
en als ie is geariveerd neem je pizza eet je,,
zet je muziek op dans je knuffel je en wat flirten,
dan zou het normaal wel moeten lukken :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet eerst wat leuks samen met haar doen en daarna moet je eten klaarmaken voor jullie twee. Dan gaat haat blijheidsgraad meteen naar boven en zal ze je huwelijksaanzoek accepteren.