Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hai, ff een vraagje over PS3, Kan je op PS3 160 Gigabytes snel vol krijgen of niet? Tot nu toe speel ik alleen maar Fifa 12.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
604

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

160GB is meeeeeeeeer dan genoeg, ik kom met 20GB al uit met veel games
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja: 160GB is erg veel. Met alleen Fifa 12 zul je dit niet snel volkrijgen. Met andere games erbij trouwens ook niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ookal speel je tientallen spellen (op Blu-Ray); je gaat 160GB niet snel vol krijgen, tenzij je extra's download.
Spellen zelf nemen meestal een installatie gedeelte in beslag, en een opslag gedeelte (gootte verschilt per spel).
Je kunt het geheugen eigenlijk alleen maar vol krijgen wanneer je speluitbeidingen koopt in de Playstation Store, of als je spellen downloaden uit de PSS.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar zelfs dan krijg je die 160GB niet vol, of je moet wel héél véél geld aan games over hebben...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal het bijna niet op krijgen. Ik heb zelf ook een playstation 3 met 160 GB, en ik zit op ongeveer 80 GB vol en ik heb meer dan 20 spelletjes erop staan. Ik denk dat je toch rond de 50 spelletjes op je playstation 3 kan zetten voor hij vol is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding