Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het mogelijk een offline minecraft wereld naar een andere computer over te zetten?

heb 2 macs (mac os x lion) met minecraft. Op de ene mac heb ik een mooie wereld die ik graag wil overzetten naar de andere mac. (kan ik met betere graphics spelen)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
9.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij mij lukt dit niet zo. Ik heb netjes de hele .minecraft file gecopieerd en in zelfde map geplaatst op mijn nieuwe PC, helaas werkt het nog steeds niet..zou het aan de usb stick kunnen liggen?? Het duurde enorm lang..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je naar de minecraft map gaat met de saves erin(zie link hoe je daar komt) zie je je werelden in die map staan. De wereld die je wil overzetten naar de andere mac kopieer je gewoon en zet je op bijv. een USB-stick, en op die computer doe je hem weer in precies hetzelfde mapje.
Hier de link: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110505144121AAYrMIq
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

jazeker. ik weet in ieder geval dat je bij de windows naar start moet gaan, en dan %appdata% in moet typen. als je dat gedaan heb staat er een mapje genaamt .minecraft die je moet openen. hierin staat het mapje saves. als je dit mapje opent staan al je savegames er. bij mac weet ik niet precies hoe het moet maar ik denk dat je bovenin bij zoeken %appdata% in moet typen

succes

Toegevoegd na 12 uur:
@dat werkt anders bij mac.

oke, ik zal even uitvogelen op mijn mac hoe dat daar zit, en dan leg ik het uit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dit werkt niet bij mij.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding