MapleStory valt telkens weg als ik hem opstart na ongeveer een minuut, wie helpt mij ?

Ik word echt gek van MapleStory. Ik heb hem zojuist weer geinstalleerd op mijn Windows 7 laptop. Hij heeft nog geen 1x goed gewerkt want telkens als die opstart, en ik heb ingelogt valt hij uit. Dat is telkens na ongeveer een minuut. Ik heb al 2x opnieuw gedownload, andere compatibiliteitsmodus ingesteld, mijzelf als administrator ingesteld en mijn internet is gewoon goed. Ook geeft hij nadat die weer is uitgevallen, geen venster weer waarom hij is uitgevallen... Kan iemand alsjeblieft helpen, ik wil zo graag spelen !!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je bent echt de enige niet met dit probleem, Gewoon niet vaak proberen, Zonde van je tijd, Ik zat op een forum en ook al 3 men geholpen met hackshield,,
Het enige is wat je kan proberen is naar de minumum requierments van maplestory kijken en je eigen pc